Nokia: Αυτό είναι το νέο της λογότυπο – Αλλαγή μετά από 60 χρόνια

Date:

Share post:

Η εταιρεία τηλεπικοινωνιών “ΝΟΚΙΑ” δημιούργησε ένα νέο και πιο σύγχρονο λογότυπο, πρώτη φορά εδώ και σχεδόν 60 χρόνια, με στόχο να εκσυγχρονίσει την εικόνα της στην αγορά.

Την Κυριακή (26/2) η εταιρεία – κολοσσός στις τηλεπικοινωνίες “ΝΟΚΙΑ” παρουσίασε το νέο της λογότυπο, το οποίο άλλαξε για πρώτη φορά εδώ και σχεδόν 60 χρόνια.

Στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής μάρκετινγκ που ακολουθεί η φινλανδική εταιρεία δημιούργησε μία νέα και πιο σύγχρονη εκδοχή του λογότυπού της, το οποίο αποτελείται από πέντε διαφορετικά σχήματα, τα οποία συνθέτουν τη λέξη “ΝΟΚΙΑ” ενώ το χαρακτηριστικό μπλε χρώμα αντικαταστάθηκε με μωβ-ροζ αποχρώσεις.

Ο διευθύνων σύμβουλος, Πέκα Λάντμαρκ, είπε στο Bloomberg, πως στόχος είναι να λανσαριστεί ξανά η ΝΟΚΙΑ ως εξελιγμένη εταιρία τηλεπικοινωνιών γενικότερα.

“Στο μυαλό των περισσότερων ανθρώπων, εξακολουθούμε να είμαστε μια επιτυχημένη μάρκα κινητών τηλεφώνων, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα της Nokia. Θέλουμε να λανσάρουμε μια νέα μάρκα που εστιάζει πολύ στα δίκτυα και τη βιομηχανική ψηφιοποίηση, κάτι που είναι εντελώς διαφορετικό από τα παλαιού τύπου κινητά τηλέφωνα”, δήλωσε συγκεκριμένα.

spot_img

Related articles

Οι ΗΠΑ «ελπίζουν» να κλείσουν συμφωνία με την Κίνα για τις σπάνιες γαίες μέσα στον Νοέμβριο

Ο αμερικανός υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών Σκοτ Μπέσεντ δήλωσε χθες Κυριακή ότι «ελπίζει» να μπορέσει να κλειστεί...

Νεκρός διευθυντής σχολείου σε νέο πλήγμα του Ισραήλ εναντίον οχήματος στον Λίβανο

Αεροπορική επιδρομή του Ισραήλ στοίχισε τη ζωή σε έναν άνθρωποι χθες Κυριακή στον νότιο Λίβανο, θέατρο αέναων...

Μπέλα Χαντίντ: Αποκαλύπτει τη διαρκή «ανησυχία» της για τη μάχη με τη χρόνια νόσο του Lyme

Το supermodel δημοσίευσε πρόσφατα στο ίνσταγκραμ μερικές φωτογραφίες, συμπεριλαμβανομένου ενός...