«Σάρωσε» το διαδίκτυο έναντι της τηλεόρασης – Ποιοι και πόσο επέλεξαν την «ψηφιακή» ενημέρωση εν μέσω καραντίνας

Date:

Share post:

Περασμένα μεγαλεία για την τηλεόραση…

Ενδιαφέροντα συμπεράσματα σχετικά με τον ρόλο που κατέχουν οι ενημερωτικές ιστοσελίδες στη ζωή μας κατέγραψε η έρευνα της διαΝΕΟσις για το «Πώς ζουν οι Έλληνες στην πανδημία». Όπως προκύπτει από τις απαντήσεις των συμμετεχόντων έχει γίνει στροφή στην ενημέρωση και πλέον το μέσο που προτιμάται είναι το Διαδίκτυο και συγκεκριμένα τα ενημερωτικά site, τα οποία «κλέβουν την παράσταση» στις ηλιακές ομάδες από τα 17 έως τα 39 έτη.

Στην πρώτη περίπτωση, οι νέοι από τα 17 έως τα 24, ενημερώνονται κατά 40,1% από τα ηλεκτρονικά μέσα, έναντι του 29,6% που αποσπά η τηλεόραση και του 12,2% που έχουν τα κοινωνικά δίκτυα. Αίσθηση προκαλεί το στοιχείο ότι σε αυτό το ηλικιακό κοινό, η ενημέρωση από ραδιόφωνο και εφημερίδες είναι μηδενικό.

Από την άλλη πλευρά, η τηλεόραση προτιμάται από εκείνους που διαθέτουν μόνο πρωτοβάθμια εκπαίδευση (80,4%) ή έχουν ηλικία άνω των 65 ετών (77,3%). Σε αυτές τις κατηγορίες η εμβέλεια των ηλεκτρονικών μέσων είναι χαμηλή, με τα ποσοστά να διαμορφώνονται στο 2,3% και 4% αντίστοιχα.

Σε κάθε περίπτωση το ηλικιακό… μέλλον της κοινωνίας είναι αυτό που δίνει τη μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία στις ιστοσελίδες και την εν γένει διαδικτυακή ενημέρωση.

Οι επιλογές ανά εισόδημα και επαγγελματική ενασχόληση

Πέραν τούτων τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν ότι η εμβέλεια της digital ενημέρωσης ανεβαίνει προοδευτικά, όσο αυξάνει και το εισόδημα των ερωτηθέντων. ‘Έτσι, οι ιστοσελίδες έχουν το 19,9% εκείνων που τα μηναία έσοδα τους είναι μέχρι 500 ευρώ. Αυξάνει στο 20% για τους έχοντες έσοδα μέχρι τα 1.000 ευρώ και πάει διαδοχικά στο 24,1% και στο 31,9% για τις κατηγορίες εισοδήματος μέχρι 1.500 και 2.000 ευρώ το μήνα. Η προτίμηση στις ιστοσελίδες ανεβαίνει στο 37,7% για έσοδα από 2.000 έως 3.000 ευρώ, ενώ για εκείνους που κερδίζουν πάνω από 3.000 ευρώ το ποσοστό εκτινάσσεται στο 40%, με την τηλεόραση να έρχεται δεύτερη με 31,4%.

Λαμβάνοντας υπόψη την επαγγελματική ενασχόληση, οι ελεύθεροι επαγγελματίες μαζί με τους επιστήμονες «ψηφίζουν» digital ενημέρωση σε ποσοστό 53,7% (έναντι του 26,2% που δίνουν στην τηλεόραση). Στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι δημόσιοι υπάλληλοι, οι οποίοι σε ποσοστό 36,8% έχουν ως πρώτη ενημερωτική επιλογή τις ιστοσελίδες, με την τηλεόραση να έχει μερίδιο 33,9%.

protothema

spot_img

Related articles

Παραδοχή Τσεβά για την γκάφα των “πλασματικών” ισολογισμών

Παραδέχεται η δήμαρχος Ραφήνας Πικερμίου Δήμητρα Τσεβά πως έκανε λάθος με τη χρήση του όρου “πλασματικοί” ισολογισμοί, όπως...

Τσεμπέρης: Η πλασματική πραγματικότητα της Δημάρχου Ραφήνας Πικερμίου & οι “πλασματικοί” ισολογισμοί

Σε ανάρτηση του ο πρώην Αντιδήμαρχος Ραφήνας Πικερμίου Χρήστος Τσεμπέρης αναφέρει: Η ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΟΙ “ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΟΙ”...

Δίκη για το Μάτι: «Υπήρχαν υπηρεσιακές διαταγές» – Η απολογία του υπαρχηγού της Πυροσβεστικής Βασίλη Ματθαιόπουλου

Αρνούμενος οποιαδήποτε ευθύνη για την διαχείριση της φονικής πυρκαγιάς στην Ανατολική Αττική το απόγευμα της 23ης Ιουλίου 2018,...

Δημόσιες επιχειρήσεις αγνοούν το Ελεγκτικό Συνέδριο

Μόνο το 1/3 των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου που υπάγονται στον έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου υποβάλλει εμπρόθεσμα σε αυτό τους...