Πώς η Rihanna έγινε ζάμπλουτη χωρίς να βγάζει τραγούδια

Date:

Share post:

H Rihanna έχει καταφέρει να εκπληρώσει ήδη σχεδόν όλα τα όνειρα που έκανε καθώς μεγάλωνε στο Bridgetown των Barbados. Η 32χρονη πλέον τραγουδίστρια έχει πουλήσει πάνω από 60 εκατομμύρια δίσκους, ενώ το περιοδικό Time την έχει συμπεριλάβει δύο χρονιές (2012 και 2018) στους 100 ανθρώπους με τη μεγαλύτερη επιρροή στον κόσμο.

“Όταν ήμουν μικρή, δεν μπορούσα να αγοράσω σχεδόν τίποτα. Θυμάμαι ήθελα ένα ζευγάρι Timberlands και μάζευα χρήματα έναν ολόκληρο χρόνο για να τα αποκτήσω”, έχει δηλώσει η ίδια σε παλαιότερη συνέντευξή της. Έκτοτε η Rihanna έκανε πραγματικότητα τον τίτλο του τραγουδιού της ‘Work’ και πάλεψε σκληρά για να κατακτήσει όλα όσα τώρα απολαμβάνει.

Αυτό που έχει ενδιαφέρον στην περίπτωσή της, όμως, είναι πως το μεγαλύτερο μέρος του εισοδήματός της δεν προέρχεται από τη μουσική, αλλά από τις υπόλοιπες επιχειρηματικές δραστηριότητες με τις οποίες ασχολείται. Η πιο έξυπνη κίνησή της ήταν όταν το 2017 συνεργάστηκε με τον γαλλικό οίκο LVMH, δημιουργώντας το δικό της brand, το Fenty Beauty (από το όνομά της Robyn Rihanna Fenty).

Όταν η σειρά καλλυντικών της Rihanna κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβρη του 2017 στα Sephora έγινε αμέσως viral και η επιτυχία τους ήταν απίστευτη. Μόλις σε λίγες εβδομάδες τα έσοδα από τις πωλήσεις των προϊόντων της Rihanna είχαν ξεπεράσει τα 100 εκατομμύρια δολάρια. Φυσικά, σε αυτή την επιτυχία βοήθησε και η επιρροή της τραγουδίστριας στο Instagram, όπου μετράει περίπου 80 εκατομμύρια followers.

Αυτό που έκανε τα καλλυντικά της Rihanna να διαφέρουν από τα υπόλοιπα της αγοράς είναι η ιδέα της ομάδας της να λανσάρει 40 νέες αποχρώσεις μέικ απ, κυρίως για σκουρόχρωμες επιδερμίδες, που μέχρι τότε δεν υπήρχαν. Σύμφωνα με τα όσα σχολίασαν τότε οι άνθρωποι της αγοράς “τα Fenty όχι μόνο πέτυχαν σημαντικές πωλήσεις, άλλαξαν και ολόκληρο το πεδίο της βιομηχανίας των καλλυντικών”.

Οι πωλήσεις των προϊόντων της Rihanna συνεχίζουν ακόμα και σήμερα με αμείωτο ρυθμό. Μάλιστα, ανάγκασαν την τραγουδίστρια και τον γαλλικό οίκο LVMH να ‘ανοίξουν’ κι άλλο την γκάμα των προϊόντων της, έτσι ώστε να μην περιοριστούν μόνο στα καλλυντικά. Πριν ένα χρόνο η Rihanna άρχισε να βάζει την υπογραφή της σε πωλήσεις ρούχων, παπουτσιών, εσωρούχων, αξεσουάρ και κοσμημάτων, τα οποία φυσικά και διαφημίζει μέσω του λογαριασμού της στο Instagram, πετυχαίνοντας απίστευτες πωλήσεις.

Πηγή: oneman.gr

spot_img

Related articles

Απόδραση στον Πόρο για Γιώργο Λιάγκα και Μαρία Αντωνά – Έτσι προδόθηκε το ζευγάρι

Μετά την ολοκλήρωση των τηλεοπτικών του υποχρεώσεων και ο Γιώργος Λιάγκας ταξίδεψε στον Πόρο έχοντας στο πλευρό του τη σύντροφό...

Πικρός ο καφές στο τραπέζι – Πόσο αναμένεται να αυξηθεί η τιμή από 1η Ιουλίου

Πικρή… γεύση αναμένεται να έχει ο καφές στα τραπέζια των καταστημάτων εστίασης από την 1η Ιουλίου με τον ΦΠΑ να επανέρχεται...

Πάσχουν οι διαιτητές από το σύνδρομο του Ναπολέοντα;

Οφσάιντ; Φάουλ; Χέρι; Πολλές φάσεις ενός αγώνα ποδοσφαίρου μπορούν να προκαλέσουν έντονες συζητήσεις σχετικά με τις αποφάσεις των διαιτητών. Αυτός...

Κλιματική κρίση: Πλημμύρες, καύσωνες και πυρκαγιές – Γιατί τα ακραία καιρικά φαινόμενα πλήττουν την Ελλάδα

Η Ελλάδα επλήγη από τον πρώτο καύσωνα που έχει καταγραφεί αυτόν τον μήνα, κλείνοντας σχολεία και τουριστικά αξιοθέατα. Δεν υπάρχει αμφιβολία...