Στο πλαίσιο της σταδιακής επαναφοράς στην κανονικότητα και, επομένως, στα ταξίδια, οι αεροπορικές εταιρείες αναπτύσσουν νέες πολιτικές που αποσκοπούν στην προστασία επιβατών και πληρώματος από την μετάδοση του κορωνοϊού και στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης των ταξιδιωτών στην ασφάλεια των πτήσεων.
Η αμερικανική JetBlue Airways, για παράδειγμα, ανακοίνωσε ότι οι επιβάτες θα πρέπει να φορούν υποχρεωτικά μάσκες από τις 4 Μαΐου. Για το πλήρωμα η χρήση μάσκας είναι ήδη υποχρεωτική.
Η ανακοίνωση της JetBlue έρχεται μετά την ανακοίνωση της American Airlines ότι οι αεροσυνοδοί υποχρεούνται να φορούν μάσκες από την 1η Μαΐου, ενώ η εταιρεία θα διαθέτει επίσης αντισηπτικά, μαντηλάκια και μάσκες στους επιβάτες της.
Καθώς όλο και περισσότερες χώρες ανά τον κόσμο αίρουν σταδιακά τα περιοριστικά μέτρα τους, επιτρέποντας στους πολίτες τους να μετακινούνται πιο ελεύθερα, οι αεροπορικές εισάγουν πολιτικές θέτοντας ψηλά τον πήχη της υγιεινής και της απολύμανσης.
Η χρήση μάσκας ανάμεσα στους αεροσυνοδούς θεωρείται πλέον υποχρεωτική σε όλες τις εταιρείες όπως η Delta AirLines, οι American Airlines και άλλες, ενώ έχουν προσαρμόσει τη διάταξη των καθισμάτων ώστε να ενισχύεται η κοινωνική αποστασιοποίηση.
Κάποιες από αυτές, όπως οι United Airlines έχουν προσαρμόσει τις υπηρεσίες τους κατά την πτήση ώστε αυτές να παρέχονται όσο το δυνατόν ανέπαφα μέσω προπαρασκευασμένων φαγητών και σφραγισμένων αναψυκτικών.
Προκειμένου να ενισχύσει την κοινωνική αποστασιοποίηση, η Air Canada δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της, όταν κάποια πτήση έχει αρκετό κόσμο, να ταξιδέψουμε στην επόμενη ή τη μεθεπόμενη χωρίς επιπλέον χρέωση.