Η άδεια στον καταδικασθέντα ως αρχηγό της 17Ν, Αλ. Γιωτόπουλο για την οποία έπεσε βαθιά σιωπή από τον πρωθυπουργό και τους υπουργούς του, οι οποίοι χαλούσαν τον κόσμο για τον Κουφοντίνα.
Θυμάστε την εποχή που ο Κουφοντίνας έπαιρνε άδειες για να διανυκτερεύει στο σπίτι του; Θυμάστε τις έξαλλες αντιδράσεις της αντιπολιτευόμενης ΝΔ; Ο ίδιος ο αρχηγός της, όταν ο Κουφοντίνας έπαιρνε άδεια, έλεγε ότι «δεν μπορεί να βγαίνει όποτε θέλει» και άφηνε φρικτά υπονοούμενα ότι η τότε κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ευνοούσε το καταδικασμένο μέλος της 17 Νοέμβρη.
Όμως, καιρός φέρνει τα λάχανα καιρός τα παραπούλια. Ή, αλλιώς, τα γεγονότα εκδικούνται. Αυτές τις μέρες αποκαλύφθηκε ότι ένας άλλος της τρομοκρατικής οργάνωσης-και δη ο καταδικασθείς ως αρχηγός της- Αλέξανδρος Γιωτόπουλος πήρε παρόμοια άδεια, διανυκτέρευσε στο σπίτι του και επέστρεψε στη φυλακή. Μάλιστα, το γεγονός συνέπεσε με την 30 επέτειο της δολοφονίας του Θάνου Αξαρλιάν από ρουκέτα της οργάνωσης.
Κι έχει πέσει βαθιά σιωπή. Από παντού. Ούτε μια εξήγηση. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης και οι υπουργοί του, που χαλούσαν τον κόσμο με τον …ΣΥΡΙΖΑίο Κουφοντίνα, έχουν χάσει τη λαλιά τους. Οι ακροκεντρώοι, που σφουγγαρίζουν δια του γλειψίματος τα σκαλιά του Μαξίμου, έχουν πάθει τύφλωση και κώφωση. Οι άρθρογράφοι, που μας είχαν πρήξει με τον Κουφοντίνα, καταπίνουν αμάσητο τον Γιωτοπουλο.
Αν βγει τώρα κάποιος …κουνημένος της άλλης πλευράς και πει «ο Κουφοντίνας είναι του ΣΥΡΙΖΑ, ο Γιωτόπουλος της ΝΔ», θα έχουμε την κορύφωση της κωμωδίας.
Ας σοβαρευτούμε. Ο νόμος προβλέπει ότι οι κρατούμενοι-ακόμα και οι βαρυποινίτες- δικαιούνται να παίρνουν ολιγοήμερες ή ολιγόωρες άδειες. Υπό όρους. Ετσι έπαιρνε ο Κουφοντίνας επί ΣΥΡΙΖΑ(και τις έκοψε η ΝΔ), έτσι και ο Γιωτόπουλος επί ΝΔ. Ετσι έκριναν τα αρμόδια συμβούλια και καλώς έκριναν. Και οι δύο είναι ισοβίτες, είναι αμφίβολο αν θα προλάβουν να ζήσουν ποτέ εκτός φυλακής.
Τι μένει; Η υποκρισία των σημερινών κυβερνώντων και των υποστηρικτών τους, που σπάει κόκαλα. Κι επειδή είναι και θεοσεβούμενοι, τους ταιριάζει γάντι η ευαγγελική περικοπή: «…οι διυλίζοντες τον κώνωπα, την δεν κάμηλον καταπίνοντες».