Κάποιος έζησε καραντίνα τη δεκαετία του ’80. Atari, Μπαρμπαρέλα και Τζων Αυλακιώτης – Πώς έμοιαζε το lockdown στη σημαντικότερη δεκαετία του ελληνισμού

Date:

Share post:

Είμαι στο πολύ αλλού εδώ και μήνες με όλη αυτήν τη φάση βασικά, το λοκντάουν και τα έτσι, έχω λιώσει το ατάρι στην ασπρόμαυρη, πολύ ψώνιο το εργαλείο να πούμε.

Γενικά η φάση είναι στο πολύ δύσκολο να πούμε, έχουμε να κουρευτούμε και πέντε μήνες, που σημαίνει ότι αντέχουμε λίγο ακόμα γιατί εντάξει δεκαετία ‘80 είσαι, έτσι χάλια μαλλί έχουμε πάντα, σαν την πλάτη του Γκάλη αχτένιστη.

Φωνάζει κι ο γέρος γιατί δεν τον αφήνω να βλέπει τον Τζων τον Αυλακιώτη και την εξαφάνιση του την έτσι. “Μη φοβάσαι, του λέω δικέ μου, εδώ θα είμαστε για πόσους μήνες ακόμη, δεν τα χάνουμε, όλη μέρα σειρές θα βλέπουμε, δύο κανάλια έχουμε, θα χορτάσουμε τηλεόραση.

Εμείς παίρνουμε τηλέφωνα και πρώτα το σηκώνει η γριά της και μετά το δίνει στο πρόσωπο, πρέπει να περάσεις από δέκα άτομα μέχρι να στείλεις ηχητική ντικ πικ.

Φρικάρω κιόλας λίγο γιατί στην αρχή της καραντίνας νοίκιασα τέσσερις κασέτες, είπα να ξανακάνω binge watching τα Νιτζάκια, αλλά τα κλείσανε τα βιντεοκλάμπ και “τώρα του λέω τι να τις κάνω εγώ, να στις γυρισω;”. “Όχι”, μου λέει ο βιντεοκλαμπάς, “φέρτες όταν τελειώσει η καραντίνα να μου χρωστάς κανά πεντακοσάρι”, και μου τη βγαίνει πολύ στο έτσι το ούφο και θα του τη βγω και εγώ με γκολ αλλά από οφσάιντ να πούμε να καραφλιάσει τελείως το άτομο.

Και μια μέρα δεν αντέχω άλλο και λέω “μάνα δώμου το κλειδί”, “όχι παιδι μου”, “ΜΑΝΑ ΔΩΜΟΥ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ”, και κατεβαίνω στον δρόμο και όπως είμαι καβάλα στη ρόδα έξω από την Τζίνα το δισκάδικο, με σταματάνε δύο μπάτσοι, μου λένε “ταυτότητα”. Τους τη δείχνω. “Μήνυμα έστειλες για να βγεις;”. “Πού ζείτε, σε ποια δεκαετία”, τους λέω. “Πώς να στείλω μήνυμα, με το γουόκι τόκι;”.

Και με κοιτάνε στραβά και λέω μεγάλε την έκατσες τώρα, πολύ τους την μπήκες αλλά είδανε τον Τζώνη που με περιμενε στο πιο κει πάνω στη χουσβάρνα και λουφάξανε, αλλιώς θα βαβουριάζαμε στο πολύ κάργα.

“Τζώνη, του λέω, είσαι;”. “Είμαι”, μου λέει. Και μαρσάρουμε τα εργαλεία, τρία φανάρια πίσω αυτός, έχει ζοχαδιάσει, και πίσω απ’ αυτόν κανένας, ερημιά, καραντίνα, και σταματάμε στην Μπαρμπαρέλα.

“Δικέ μου είναι κλειστή”. “Βούβα και τσεκάρισε τον δάσκαλο να πούμε”. Χτυπάω πόρτα και ανοίγει ο γορίλας ο ντισκόβιος, “ζόμπι μου την σπας”, του ρίχνω το σύνθημα, “περάστε” μου λέει. Κουφάθηκε ο δικός σου.

Η ντισκομπάλα δίνει ρέστα, άσπρη κάλτσα στην πίστα και ο κόσμος να ‘ναι και πολύ στο έτσι και στο αλλιώς. “Γουστάρω και γαμώ τα κορονοντισκοπάρτι”, μου λέει και φεύγει για ένα μανουλομάνουλο που τσουλάει επάνω σε πατίνια, και πολύ πρώτο παιδί.

Τέλος πάντων, αυτά έγιναν προχθές, κόντρα για να πάμε, κόντρα για να γυρίσουμε, τώρα να δούμε πώς θα την παλέψουμε. Ανοίξτε έστω τα μπλιμπλίκια, να στέλνουμε κωδικό για να βαράμε αγκωνιές με τον μπλε στο Ντάμπλι Ντράγκον. Λίγη ανθρωπιά ρε φίτσουλες.

spot_img

Related articles

Γιατί τόσες πολλές γυναίκες στρέφονται προς την θεραπευτική κραυγή;

«Ξέρεις, μερικές φορές έρχομαι εδώ κάτω και απλά περιμένω», λέει η Liza Minelli ως Sally Bowls, αμέσως μετά...

«Η Ευρώπη αποσύρεται προς τέρψη της Ρωσίας»

H είδηση μέσω των μεγάλων ιστοσελίδων διπλωματίας και ενημέρωσης αρχίζει να κάνει τον γύρο του κόσμου. Η Ευρώπη αποσύρεται στρατιωτικά...

Για κοίτα με στα μάτια

Μιλώντας στη Βουλή ο πρωθυπουργός επέμεινε ότι μας κοιτάζει στα μάτια και μας διαβεβαιώνει ότι δεν υπήρξε καμία...

Δημογραφικό: Προς «παγκόσμια συνταξιοδοτική κρίση» – «Τεράστια πίεση» από τη γήρανση του πληθυσμού

Η δραματική μείωση της παγκόσμιας γονιμότητας καθ’ όλη τη διάρκεια του αιώνα αποδεικνύεται στις επικαιροποιημένες και ολοκληρωμένες δημογραφικές εκτιμήσεις των...