Ο “έξυπνος” βοηθός, ανάλογα με τη σοβαρότητα των συμπτωμάτων που ακούει και αξιολογεί άμεσα, κατευθύνει τους καλούντες είτε στα επείγοντα είτε σε κάποιο ειδικό γιατρό.
Η υπηρεσία «AlloCovid» αναπτύχθηκε από το ιατρικό γαλλικό ερευνητικό ινστιτούτο INSERM, το Πανεπιστήμιο του Παρισιού και τη γαλλική σιδηροδρομική εταιρεία SNCF, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς. Όταν κάποιος καλεί τη νέα υπηρεσία, ακούει μία φωνή να του λέει: «Καλημέρα, είμαι η προσωπική βοηθός σας AlloCovid. Είστε έτοιμος να αρχίσετε το ερωτηματολόγιο;».
«Από όσο γνωρίζουμε, είναι η πρώτη φορά που η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιείται για να εξυπηρετήσει τη δημόσια υγεία», δήλωσε στην εφημερίδα «Λε Μοντ» ο επικεφαλής του συστήματος, καθηγητής Ξαβιέ Ζουβέν.
Πέρα από την υπηρεσία «AlloCovid», η γαλλική κυβέρνηση ετοιμάζεται να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή «StopCovid» που επιτρέπει την ψηφιακή ιχνηλάτηση των κρουσμάτων και την προειδοποίηση των χρηστών μέσω του κινητού τηλεφώνου τους ότι πρόσφατα ήλθαν σε επαφή με επιβεβαιωμένο φορέα του κορονοϊού.