Πρόκειται για μια αύξηση κατά 19 ποσοστιαίες μονάδες από το 2015
Περισσότερες από τις μισές (56%) επιχειρήσεις στην Ελλάδα χρησιμοποίησαν το 2021 τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων τους. Πρόκειται για μια αύξηση κατά 19 ποσοστιαίες μονάδες από το 2015 (37%), σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat, που έγιναν γνωστά με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Κοινωνικών Μέσων στις 30 Ιουνίου. Πάντως η χώρα μας παραμένει χαμηλά στην ευρωπαϊκή κατάταξη, κάτω από τον μέσο ευρωπαϊκό όρο.
Όσον αφορά στην ΕΕ, σχεδόν έξι στις δέκα επιχειρήσεις αξιοποίησαν στις δραστηριότητές τους τα social media, και πιο συγκεκριμένα το 59% ανέφεραν ότι χρησιμοποιούσαν τουλάχιστον έναν τύπο μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Πρόκειται για μια αύξηση κατά 22 ποσοστιαίες μονάδες από το 2015 (37%).
Πρωτιά για τη Μάλτα
Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ήταν πιο δημοφιλής μεταξύ των επιχειρήσεων, στη Μάλτα (84%), τη Σουηδία και την Ολλανδία (80%) και τη Φινλανδία (79%), ενώ ήταν λιγότερο δημοφιλής μεταξύ των επιχειρήσεων στη Ρουμανία (36%), τη Βουλγαρία (39%) και τη Σλοβακία (45%).
Η μεγαλύτερη αύξηση στη χρήση των social media
Σε σύγκριση με το 2015, το ποσοστό των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει αυξηθεί σε όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ, εκτός από την Ιρλανδία. Οι μεγαλύτερες αυξήσεις καταγράφηκαν στο Βέλγιο και τη Γαλλία (και οι δύο +31 ποσοστιαίες μονάδες), ακολουθούμενες από τη Λετονία (+30 π.μ.) και τη Φινλανδία (+29 π.μ.).
Πηγή: ΟΤ