Οι έφηβοι που έχουν καλές και υποστηρικτικές σχέσεις με τους καθηγητές τους στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο, διαθέτουν καλύτερη υγεία ως ενήλικες, σύμφωνα με μια νέα νοτιοκορεατο-αμερικανική επιστημονική μελέτη, την πρώτη που αναδεικνύει αυτή τη συσχέτιση.
Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον επίκουρο καθηγητή Τζίνχο Κιμ του Τμήματος Πολιτικής της Υγείας του Πανεπιστημίου της Κορέας, οι οποίοι έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο αμερικανικό περιοδικό σχολικής ψυχολογίας “School Psychology”, ανέλυσαν στοιχεία για σχεδόν 20.000 μαθητές σε βάθος 13 ετών, από την πρώτη Γυμνασίου έως τα πρώτα χρόνια μετά την ενηλικίωση τους. Μεταξύ των μαθητών υπήρχαν περισσότερα από 3.400 ζεύγη αδελφιών για λόγους σύγκρισης.
«Η μελέτη δείχνει ότι η βελτίωση των σχέσεων των μαθητών με τους δασκάλους τους μπορεί να έχει σημαντικές, θετικές και μακροχρόνιες επιπτώσεις και στην υγεία τους, πέρα από τις σχολικές επιδόσεις τους», δήλωσε ο Κιμ. Όπως ανέφερε, η σχέση μαθητών-εκπαιδευτικών είναι ακόμη πιο σημαντική από ό,τι είχε γίνει αντιληπτό έως τώρα, γι’ αυτό τα σχολεία πρέπει να επενδύσουν στην επιμόρφωση των δασκάλων και των καθηγητών σχετικά με το πώς θα «χτίζουν» ζεστές και υποστηρικτικές σχέσεις με τους μαθητές τους. «Αυτό είναι κάτι στο οποίο οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί δεν έχουν επαρκή εκπαίδευση, αλλά θα έπρεπε», τόνισε.