Ένα μέτρο κρίνεται ως θετικό ή αρνητικό με την ολιστική του εφαρμογή και την επίπτωσή του στη βελτίωση της καθημερινότητας και της ζωής του πολίτη. Η μετακίνηση των αφετηριών των ΚΤΕΛ μπορεί να έχει λογική ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΉ ΕΝΙΑΙΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ για τους επιβάτες χρήστες, μετεπιβιβάσεις, και όλα τα προβλεπόμενα εκπτωτικά πακέτα για κάθε κοινωνική κατηγορία (μαθητές , σπουδαστές, ΑμΕΑ, ηλικιωμένους κλπ). Ένταξη δηλαδή του μονοπωλίου των ΚΤΕΛ στην ομπρέλα του ΟΑΣΑ και αντίστοιχη τιμολογιακή πολιτική.
Θα έπρεπε να είναι εφαρμοστέο στο τέλος του 2019 με βάση τις αποφάσεις που είχαν παρθεί και ψηφιστεί.
Τίποτα από αυτά όμως δεν ακούγεται ως πολιτική σήμερα.
Τα δρομολόγια μειώνονται, το εισιτήριο παραμένει στα ύψη, ο επιβάτης ξαναπληρώνει νέο εισιτήριο για να χρησιμοποιήσει άλλο μέσο μεταφοράς για να πάει στον προορισμό του, το μονοπώλιο και η ομηρία ολόκληρων περιοχών και των κατοίκων τους παραμένει, βορά στις επιθυμίες και τους σχεδιασμούς των επιδοτούμενων ΚΤΕΛ.
Και σαν να μην έφτανε η πλήρης απουσία σχεδιασμού για τον πολίτη, με το νέο μέτρο της μετακίνησης των αφετηριών, τα ΚΤΕΛ μειώνουν σχεδόν κατά το 1/3 χιλιομετροώρες, και ανθρωποώρες, αφού αλλάζει η απόσταση των δρομολογίων από Μαυροματαίων στο Νομισματοκοπείο, αφήνουν όμως πεισματικά αμετάβλητο το πανάκριβο εισιτήριο τους για τους επιβάτες. Ούτε καν αυτό, ως στοιχειώδης πρόβλεψη.
Όλα κέρδος, μεγαλύτερο κόστος για τον πολίτη, χειρότερες συνολικά υπηρεσίες.
Ξαναλέω: ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΑΣΤΙΚΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΤΕΛ ώστε να γίνουν μέρος του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ και επέκταση της Αστικής συγκοινωνίας. ΑΜΕΣΑ. ΧΩΡΙΣ ΥΠΕΚΦΥΓΕΣ.
Εφημερίδα Polis