Απίστευτη πρόκληση! Η Τουρκία με νέο χάρτη διεκδικεί το μισό Αιγαίο – ΥΠΕΞ: Βάζουν σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές (pic)

Date:

Share post:

Ρίχνει “λάδι στη φωτιά” η Τουρκία κάνοντας όλο και χειρότερη την κατάσταση. Χάρτης που παρουσίασε ο Τούρκος υπ. Μεταφορών μοιράζει στα 2 το Αιγαίο! Οργισμένη ανακοίνωση του Ελληνικού ΥΠΕΞ που κάνει λόγο για κίνδυνο να χαθούν ζωές.

Το χάρτη αυτό ανήρτησε στο twitter ο ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Adil Karaismailoglu. Πρόκειται για το χάρτη της λεγόμενης “Γαλάζιας Πατρίδας” η οποία πλέον αποτελεί επίσημο “δόγμα” της Τουρκίας και μόνιμη… επωδό στις προκλητικές διεκδικήσεις τις.

«Επεκτείναμε την περιοχή ευθύνης αναζήτησης και διάσωσης στην Γαλάζια Πατρίδα μας για να συμπεριλάβουμε τις περιοχές αναζήτησης των εθνικών μας πλοίων που λειτουργούν στην Ανατολική Μεσόγειο. Καλή τύχη στη χώρα μας στο νέο Εθνικό Σχέδιο Έρευνας και Διάσωσης» έγραψε ο Adil Karaismailoglu.

 

 

Η αντίδραση του υπουργείου Εξωτερικών

Το Ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών εξέδωσε μια αυστηρή ανακοίνωση, τονίζοντας αρχικά πως τα όσα λέει η Τουρκία είναι προκλητικά και αβάσιμα.

Προσθέτει πως είναι μια ακόμα ενέργεια που προστίθεται στον μακρύ κατάλογο των τουρκικών αυθαιρεσιών, και μιλά ανοιχτά για κίνδυνο να χαθούν ανθρώπινες ζωές.

Δείτε αναλυτικά την ανακοίνωση

«H τουρκική περιοχή ευθύνης έρευνας και διάσωσης που ορίστηκε αυθαίρετα με τον νέο τουρκικό νόμο, όπως άλλωστε και αυτή που είχε ορισθεί με τον τουρκικό νόμο του 1988, είναι παράνομη στο μέτρο που επικαλύπτει περιοχές ελληνικής κυριαρχίας και δικαιοδοσίας, συνεπώς δεν παράγει έννομα αποτελέσματα. Πέραν όμως αυτού, δεν στηρίζεται σε επιχειρησιακά κριτήρια και δεν εξυπηρετεί τους σκοπούς ασφάλειας της ανθρώπινης ζωής.

Η ελληνική περιοχή ευθύνης, η οποία έχει καθορισθεί την δεκαετία του ’50 με Περιοχικές Συμφωνίες Αεροναυτιλίας του ICAO και δηλωθεί από το 1975 στον αρμόδιο Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΙΜΟ), συμπίπτει με το FIR Αθηνών και είναι σύμφωνη με τις συστάσεις του ΙΜΟ και ΙCAO, όπως περιλαμβάνονται στο Διεθνές Εγχειρίδιο Αεροναυτικής και Ναυτικής Έρευνας και Διάσωσης (IAMSAR Manual). Υπογραμμίζεται ότι και στην πράξη η Ελλάδα, μέσω του αρμόδιου ελληνικού Ενιαίου Κέντρου Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης (Joint Rescue Coordination Center – JRCC) στον Πειραιά, συντονίζει αποτελεσματικά όλες τις επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης στην περιοχή ευθύνης της, παρέχοντας εν προκειμένω υπηρεσίες σε όλα τα κινδυνεύοντα πλοία και αεροπλάνα.

Είναι σαφές ότι η Τουρκία, με την τελευταία αυτή κίνηση που έχει αμιγώς πολιτικά κίνητρα, δεν διστάζει να προκαλέσει σύγχυση, θέτοντας σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές. Η κίνηση αυτή έρχεται να προστεθεί στον μακρύ κατάλογο τουρκικών αυθαιρεσιών και παρανόμων διεκδικήσεων στο Αιγαίο και στην Ανατολική Μεσόγειο, οι οποίες άλλωστε ευθύνονται για την άνευ προηγουμένου κλιμάκωση της τελευταίας περιόδου. Οι τουρκικές ενέργειες θα προσκρούσουν και πάλι στην διεθνή νομιμότητα με την οποία η Τουρκία θα πρέπει επιτέλους κάποτε να συμφιλιωθεί».

spot_img

Related articles

Παρασκευή 28 Ιουνίου στο DIVERS CLUB στη παραλία ΖΟΥΜΠΕΡΙ η πρώτη μεγάλη συναυλία του καλοκαιριού – Σημεία προπώλησης

Τη Παρασκευή 28 Ιουνίου στο DIVERS CLUB στη παραλία ΖΟΥΜΠΕΡΙ θα γίνει η πρώτη μεγάλη συναυλία του καλοκαιριού...

Το απόλυτο καλοκαιρινό ΠΑΡΤΥ με τους Χατζηφραγκέτα the band στο DIVERS CLUB στις 13 Ιουλίου – Link Προπώλησης

Οι Χατζηφραγκέτα the band σε full band σύνθεση μας δίνουν ραντεβού για μια μεγάλη συναυλία στο Divers beach...

Ήταν τελικά αόρατες οι γυναίκες στην Αρχαιότητα; – Η διαφορά ανάμεσα σε Αθηναίες και Σπαρτιάτισσες

Πόσο… αόρατες ήταν οι γυναίκες στην ελληνική αρχαιότητα; Υπήρχαν κοινωνίες στις οποίες η θέση τους ήταν πιο… ορατή; Ποια στερεότυπα είναι καιρός να...

Τι σκέφτονταν για το σεξ οι γυναίκες της Αρχαίας Ελλάδας;

Σύμφωνα με τον Σημωνίδη τον Αμοργιανό, έναν άνδρα ποιητή του 7ου αιώνα π.Χ., -ο οποίος στις ημέρες μας αναφέρεται συχνά...